Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Tillbaka till bloggandet :)

Kategori: Allmänt

Hej allihopa! Är det någon som kommer ihåg mig? Nu bar det bra längesedan som jag skrev här i bloggen om mitt liv och lchf. De har hänt så mkt och livet har blivit lite annorlunda sedan jag skrev sist, jag har bytt jobb, börjat styrketräna som jag ej gjorde riktigt förr och de är helt underbart! Hoppas några av mina gamla läsare är sugna på att läsa min blogg igen om mig, lchf och träning! :) 

Många kramar // Amanda 



Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Välkommen tillbaka :)

    2014-03-01 | 12:54:18
    Bloggadress: http://imsepimsen.blogg.se
  • Anna säger:

    Gud vad kul att du är tillbaka! Har undrat var du hållit hus /Trogen läsare ;)

    2014-03-19 | 19:04:42
  • Louise säger:

    Välkommen tillbaka! Vad roligt!
    Jag började med LCHF för snart en månad sedan och när jag botaniserade bland tips och inspiration så hamnade jag på din blogg; som jag tycker är en riktigt inspirationskälla! Lycka till med fortsatt träning och bloggande!

    2014-04-05 | 13:44:41

Kommentera inlägget här: