Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Kvällsmys med Grok och te

Kategori: Tips (LCHF)

Nu tänkte jag lägga mig framför tv:n en stund, jag är trött och hes. Kom på att det kanske inte var särskilt bra att åka inlines då och sen har de ju varit dåligt väder.

Ett tips till för er som en gång älskat chips och popcorn framför tv:n! Jag köpte de naturliga ost chipsen ifrån Italien som heter Grok. Grymt goda chips utan en enda kolhydrat och helt utan socker! Så man behöver inte oroa sig över det :) Jag köpte mina på City gross, de borde finnas på de flesta välsorterade matvarubutikerna bland chipsen.

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Hittade du dem på Citygross i Västerås? I så fall måste jag kolla nästa gång jag är där :))

    2012-05-29 | 07:21:45
  • Amanda säger:

    Japp det var i Västerås jag köpte dem :) de tog fort slut, så jag rekommenderar att du köper två paket!

    2012-05-29 | 10:08:58
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda
  • Susanne säger:

    Tack för tipset, ska kolla efter dem nästa gång jag är där :))

    2012-05-29 | 12:36:21

Kommentera inlägget här: