Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Ett gott ord ifrån mig :)

Kategori: Motivation

Jag tänkte att jag skulle ge lite positiva ord idag för att motivera er. De handlar inte bara om LCHF utan även vardagen också, tänkte att jag skulle lita upp den för er:

- tänkt positivt i alla lägen, visst de är svårt men är man negativ så blir allt negativt!
- du vinner oftast inte om du aldrig satsar.
- tänk alltid på vad du vill göra! Inte hur andra vill att du ska göra, jag tycker att alldeles för många bara tänker på hur andra vill och utgår ifrån det. Du tar ansvar för ditt liv och dina handlingar!
- tänk alltid en extra gång, gärna två innan du gör något.
- hur ska du göra för att komma till ditt mål? Jag sitter inte och väntar på att målet ska komma till mig, utan jag tänker, funderar och agerar för att jag ska komma så nära som möjligt :)
- njut av all sol du kan få, du kommer att må kanon!
- tänk alltid på vad dom egentligen gör dig lycklig?! De kan användas i många lägen :)

De finns massor med tips hur allt går enklare i båda vardag och med LCHF. Men dessa tips har hjälpt mig under min resa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: