Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Bra källa till c-vitamin

Kategori: Tips (LCHF)

Ibland kan jag tycka att Jag har svårt att få i mig ren c-vitamin, visst ja får det av blomkål osv. Men de äter jag ju inte varje dag. Så jag brukar ha en stor tillbringare med vatten och färsk citron som jag skurit ned i den. Väldigt gott och sen är de svalkande nu när det börjar bli sommar och varmt. Denna tillbringare är bra, köpte den på Ikea och det finns en tillhörande is stav som man kan sätta i den också ;)

Kommentarer

  • anna säger:

    Det är mycket mer c-vitamin i paprika än i t ex apelsin, typ dubbelt så mycket så paprika kan man äta om man vill få i sig c-vitamin!! ;) paprika äter man ju ganska ofta också, iaf jag :)

    2012-05-31 | 17:20:07
    Bloggadress: http://kemp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: