Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Måndag 16 juli

Kategori: Uncategorized

Godmorgon! Jobbade sen kväll igår och kom hem vid kl:00.30, hade jätte svårt att sova då och jag vaknade tyvärr kl: 6.00 imorse!! Jag är så trött, kunde inte somna om och jag ska jobba nu vid tio och sen kväll idag med. Aja, dricker kaffe och försöker få lite energi. Antibiotikan gör mig ganska slö känner jag, känner mig öm och tröttare än vanligt. Egentligen vill jag ut och springa men jag vet inte riktigt om de är så bra när man har urinvägsinfektion och käkar antibiotika? Är det någon av er som vet om man kan köra en löprunda i samband med de? De är ju så fins vände nu på morgonen, så de hade ju varit skönt :)

Kommentarer

  • Monicas Mat säger:

    ta en snabb promenad? krya på dig!

  • Emma säger:

    Hej! jag undrar bara vad du köper för korv, vilket märke och vart du köper den? :)

    2012-07-16 | 14:17:09
  • Lena säger:

    Du ska vila och dricka tranbärsjuice och mycket vatten

    2012-07-16 | 15:46:09
  • Amanda säger:

    Tack allihopa :) Emma: jag köper alltid korvar med minst 85% kötthalt och det varierar mellan olika märken. Tar dem med minst "skit" i så att säga ;) köper även ibland ifrån charken på Ica i min stad. De finns korvar med minst 85% kötthalt på det flesta affärer jag varit på. Kramar! // amanda

    2012-07-16 | 23:18:38
    Bloggadress: http://www.amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: