Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Fredag 20 juli

Kategori: Uncategorized

Hej på er! Allt väl? Det är bra med mig, förutom att antibiotikan fortfarande gör mig trött, men ja är snart klar med kuren :) Idag bär det av till våran älskade stuga och jag längtar!! Vi åker vid ca 14.00, vi har bestämt att vi inte ska stanna förutom att äta något på vägen så vi bör vara framme vid ca 19.00-20.00. Det tar mellan 6-7 timmar att åka dit. Skulle gissa att det blir en lowcarb burgare på Max efter vägen, de är så otroligt goda! Den här gången ska jag ta massor med fina bilder därifrån samt bilder på maten vi äter, de finns ju varken el eller vatten i stugan så man får vara påhittig när man ska göra mat oavsett om de är LCHF mat eller annan mat. Så då får ni lite tips om det :) Ha det så bra så hörs vi på måndag igen och trevlig helg på er allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: