Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Balsam för kropp och själ <3

Kategori: Uncategorized

Jag och Alex kom hem ifrån stugan igår eftermiddag. Våran lilla stuga som ligger i en liten by i Härjedalens skogar. Vi har haft det så underbart, så roligt att bara han och jag var där för att spendera tid med varandra :) Vi har fiskat öring och harr långt in i skogen, vi har grillat, spelat kort och bara njutit av brasan. Just ja! Vi besteg berget Hovvärken som ligger i Lofsdalen också under lördagen, motion och en utmaning. Jag har gjort detta förut med det var längesedan. Stugan är verkligen balsam för kropp och själ! Hit åker jag för att ladda mina batterier och för att jag mår så otroligt bra av att vara i den naturen. Hoppas vi kan åka en sväng i höst igen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: