Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Torsdag 9 augusti

Kategori: LCHF

Hej på er! Jag och Lena hade det super trevligt igår! Vi myste med katterna, pratade uppfödar snack och var ute och promenerade med hennes hund Rocky! Dock regnade det men de gjorde inte så mkt. Idag ska jag till läkaren, sen är det handling som står på schemat och det blir lasange till middag. Ska prova att göra en annan variant blir det bra så kommer receptet också :) Snart är det dags för mig att inta min frukost, det blir två kokta ägg med smör och kryddor, är inte så stor i frukosten så här mitt i veckorna. Bjuder på en bild av mig och min lilla huskatt Angus, vi låg och myste i soffan igår till filmen Constantine. Den är lite dålig bilden men lite ser man ;)

Kommentarer

  • Lena säger:

    Det är gosigt med djur! Men vad sa Lena om din viktnedgång?

    2012-08-09 | 17:51:20
  • Amanda säger:

    Hej Lena! Hon sa att jag har förändrats otroligt mkt! Hon sa att de kunde vara svårt att känna igen mg om man hade mött mig på stan :) Jätte kul att hon så sådan skillnad på mig när man själv har svårt med det haha!

    Kram // amanda

    2012-08-10 | 11:55:44
    Bloggadress: http://www.amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: