Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Torsdag 16 augusti

Kategori: Uncategorized

Underbar morgon! Vaknade vid 8 vilket betyder att jag har 1,5 timme att strosa runt medans jag dricker mitt favvo kaffe kanelkaffe :) Älskar när jag har god tid på mig att bara vakna till på morgonen, ge katterna mat och hinna mysa lite med dem innan jag sticker. En mer tråkig sida av mig är att jag tyvärr har lite dåligt morgonhumör, det blir inte bättre när jag måste stressa direkt så haha. Åkte och hämtade Fanny igår vid hennes kontor, hon var ju som sagt med mig när jag fixade bilen, sen åkte vi tillbaka till kontoret för en kopp kaffe och lite hemlig planering. Kanske skriver ut det när se blir mer aktuellt ;)

Idag kommer mina kära svärföräldrar på besök för att kika på våran nya lägenhet, så roligt <3 Hinner tyvärr inte träffa dem så mkt som man vill, eller jag hinner inte träffa alla så mkt som man vill vilket är så tråkigt. Men de är så när man har två jobb samt har mkt på fritiden också. Bilden som ni ser är på min älskade Heavy, min egen uppfödda hona som väntar småtassar i september <3

Kram på er! (vad åt ni till middag igår?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: