Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Tisdag 21 augusti

Kategori: LCHF

Godmorgon! Jag glömde helt bort att ta bilder av igår när jag hade middagen :( Men trevligt hade vi! Vi åt drack ett glas rose och pratade mkt om nutiden och framtiden. Va vi har för planer osv :) Så mysigt, middag med sina tjejkompisar skulle man ha mer ofta, men tyvärr hinner man ju inte med allt man vill.

Vädret är tråkigt här, mulet och grått med regn på ingång. Jag ska jobba både dag och kväll idag så vädret är egentligen inte så intressant, hade varit värre om jag varit ledig. Tog med rester av gårdagens middag till min frukost på jobbet. Ska ta en bra bild sen så får ni receptet på den :) Den blev helt underbart god och vännerna älskade den, bjöd även på lyx chokladmousse till efter rätt och det gick hem de med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: