Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Nya bilagan

Kategori: Allmänt

Det har varit väldigt dålig uppdatering på sistondet. Det har hänt mkt! Min vän har fött barn, var med henne under hela förlossningen, sen har jag jobbat mkt och tagit det väldigt lugnt så fort jag varit ledig! Sen ska jag ev. Ha kattungar så mkt har kretsat kring mina älskade katter och min uppfödning :) Nu ska jag vara på banan igen hoppas jag! Köpte nya LCHF bilagan till Expressen igår, har inte läst den ännu då tiden inte räckt till för det. Hur mår ni? Hur går det för er med eran LCHF och viktnedgång? Är jätte nyfiken!

Kommentarer

  • Fanny säger:

    säger jag inte mohahaha

    2012-08-06 | 13:19:57
    Bloggadress: http://fannyhehe.blogg.se
  • Anna E säger:

    Åh, jag nere och tassar på mitt delmål 2 av 3. Nämligen att byta siffra 1 från en 7:a till en 6:a. Men inte idag heller... Nåja, det kommer :) Det är 7 år sen jag vägde 6X kg så jag kan väl vänta några dagar till!

    2012-08-07 | 07:20:01
  • Anonym säger:

    Köpte också bilagan, många bra recept. För mig går det ok, kör inte så strikt eftersom det är mest hälsan och magen jag äter lchf för. Försöker träna en del för att forma kroppen!

    2012-08-07 | 14:04:14

Kommentera inlägget här: