Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Måndag 13 augusti

Kategori: Uncategorized

Hej på er alla! Det har varit fullt skubb hela helgen fast jag varit ledig! I fredags var jag, sambon och en kompis ute och fiskade och jag fick en gädda + en stor abborre som jag faktiskt gav bort till mina farföräldrar. I lördags hämtade jag hem min älskade katt Heavy som varit hos en hane på parning, den gick jag hem till Angelica för ett glas rose. Igår fick jag lov att bråka med min bil då den är sönder, bytte ett däck osv "suck"!! Sen på kvällen jobbade jag med min uppfödarhemsida.

Idag blir det lite jobb, sen ska jag hämta upp Alex då vi ska klippa gräs vid min pappas hus idag. Hoppas det inte börjar regna. De har en väldigt stor tomt med mkt gräs och backar så motion får man också ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: