Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Lördag 18 augusti

Kategori: LCHF

Åh vaknade vis ca kl:8 imorse och jag kom hem ifrån jobbet vid kl:02.50! När man får sova så kan man ju inte, men när man börjar tidigt så kan man minsann sova! Suck! Ska jobba samma pass ikväll också så jag hoppas att jag inte blir allt för trött.

Det blev två finncrisp med cheddar ost, smör och korv på idag, samt en kopp kaffe. På helgerna när jag inte kör periodisk fasta så brukar jag unna mig lite mer lyxigare frukost nu när jag inte längre vill gå ned i vikt. Då kan det bli lite finncrisp, turkisk youghurt med bär och nötter osv. När jag ville gå ned i vikt så blev det oftast mins LCHF pannkakor/våfflor, ägg i olika former och kaffe/te.

Tänkte berätta lite i ett senare inlägg hur det är att leva med LCHF efter att man nått sitt mål, alltså hur det har varit för mig :)

Kommentarer

  • Anette säger:

    Blir spännande att höra hur du fortsätter m lchf, och om det är lätt att hålla vikten? Hälsn Anette

    2012-08-29 | 22:13:58

Kommentera inlägget här: