Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Hejdå Sverige, hej Spanien :)

Kategori: Uncategorized

Godmorgon! Nu är det stressigt här hemma med att packa både till oss och till våra älskade pälsbollar som också ska iväg i en vecka. Jag är så orolig att jag glömmer något åt någon av oss, jag har kollat alla väskor säkert 17 ggr haha :)

Nu ska jag göra i ordning en stor frukost här hemma, syrran kommer över så ska jag göra en jätte omelett till oss alla!

Jag ska göra allt vad jag kan för att hålla er och bloggen uppdaterad under denna vecka som jag är borta! Jag kan få tillgång till dator nån gång iaf. Vill inte använda min iPhone då de inte är särskilt smart med tanke på internet kostnader :) jag ska ta massor med underbara mat bilder (LCHF såklart) och massor med andra bilder som jag ska dela med mig till er!


Stor kram ifrån mig och ha en riktigt bra vecka <3

Kommentarer

  • Tarina säger:

    Tack detsamma och njut utav ledigheten och solen! :)

    2012-04-23 | 12:16:33
    Bloggadress: http://lchflivsforandring.blogg.se/
  • Helena säger:

    Vart åker ni i Spanien?

    Ha en trevlig semester :)

    2012-04-23 | 20:14:22
    Bloggadress: http://helenablomkvist.blogspot.com
  • Linda Nilsson Giorgio säger:

    Hej! Det ska bli intressant och se hur det går med Lchf för dig på semestern. Jag oroar med redan för vår semester till Italien i sommar. Jag började med lchf i slutet av januari och mår jättebra + att jag snart har gått ner 10 kg. Men är rädd att gå upp massor i vikt om man unnar sig saker på semestern.

    Önskar er en härlig resa!!

    2012-04-23 | 20:29:02
  • J säger:

    grym blogg du har!

    hur länge hade du kört LCHF när du började märka att du gick ner i vikt?



    KRAM

    2012-04-24 | 15:19:16
    Bloggadress: http://juliahhlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: